Rozhovory s autormi alebo niečo málo z mojej práce redaktorky

Som BukKukučka, kníhkupkyňa, šialenec, dcéra, sestra, matka ešte nie (teda dúfam :D ), no najmä som redaktorka. Počas svojho žurnalistického pôsobenia som vyskúšala rôzne portály, kde som písala, dokonca niekoľko rokov som bola aj moderátorka v jednom vynikajúcom študentskom rádiu. Zažila som toho veľa a keď bola aspoň malinká možnosť, na pár milisekúnd prehodiť reč s niekým zaujímavým, išla som do toho. Či už to malo zdarný koniec, v podobe príspevku v rádiu alebo na webe, alebo nie, vždy mi to robila radosť aspoň ten okamih, kedy som sa mohla rozprávať s dotyčným človekom. Každý máme v sebe niečo, čím dokážeme obohatiť tento svet, a tak tomu bolo aj v týchto prípadoch, kedy som sa rozhodla osloviť niekoľko autorov na krátky pokec. Áno, bilo mi občas srdce až v hrdle, ale stálo to za to ísť a vypýtať si kúsok z ich času. 


Desivá skutočnosť alebo len dobre vymyslená fikcia? Túto otázku si kladú nielen čitatelia, ale aj sám autor knihy Trhlina, ktorej desivé tajomstvá ťa budú mátať ešte dlho po jej prečítaní.

Rozhovor s JOZEFOM KARIKOM o TRHLINE


Svoj knižný debut zažil v roku 1993 a odvtedy už vydal viac než 30 kníh. Píše o drakoch, krvavých súbojoch, ale aj démonoch či politicky nekorektných hrdinoch. Aké boli jeho spisovateľské začiatky a prečo nikdy nedočítal Tolkiena som sa už opýtala priamo jeho.

Rozhovor s JURAJOM ČERVENÁKOM o jeho tvorbe


Vášnivý cestovateľ a youtuber vydal svoj prvú knihu Kde všade som nezomrel. Tá sa na pultoch kníhkupectiev dlho neohriala, pretože ju ľudia kupovali doslova ako teplé rožky. Ja som sa samozrejme bola pozrieť na autogramiáde v Bratislave a trošku som Petra Popluhára, známeho ako PPPíter, vyspovedala.

Rozhovor s PETROM "PPPítrom" POPLUHÁROM o jeho prvej knižke


Každý z rozhovorov bol niečím iný, no jedno mali spoločné - to, že som si pri každom z nich uvedomila, že to čo robím ma baví a napĺňa. :)



Komentáre