RECENZIA: HABIBI SA O SVOJE DIEVČATÁ STARÁ DOBRE! NECHAJ SA ZVIESŤ TEMNÝM KRÁSAVCOM AŽ DO HORÚCEHO PEKLA

Príbeh o milovníkovi žien ti roztrhá dušu na franforce a následne ti ju zlepí izolepou a sladko-štipľavým náruživým sexom, ktorého sa nebudeš vedieť, ale zároveň nebudeš chcieť nabažiť. Idú o ňom legendy, že keď ťa pretiahne Habibi, už iného muža do svojho lona nepustíš.

Sex, na ktorý budeš spomínať ešte aj v dôchodku

Ak si milovníčka romantického, nežného zaobchádzania a dvojhodinovej predohry, pri ktorej tvojmu drahého štyrikrát zvädne úd, túto knižku nečítaj. To ti hovorím rovno. Rovnako, ak očakávaš presladenú romancu podobnú autorkám, ktoré si od patetickej lásky nevidia už ani na konček vlastného nosa.

Toto nie je rozprávka na dobrú noc, ktorou uchlácholíš svoje rozorvané vnútro po hádke s manželom. Na upokojenie po hádke, táto kniha pôsobí aleže kurevsky dobre, no nie, ak čakáš sladké rečičky, ale naopak, ak chceš krutú pravdu chrstnutú priamo medzi zrenice. Niečo ako škôlkarsky pľuvanec na ksichte, ktorý cítiš ešte doteraz. Ale poďme k veci.


Jedna facka málo platná

Alfa samec, ktorý by svojho vtáka strčil možno aj do vysávača, ak by mal dostatočne veľké kozy, ma zo začiatku ALE ŽE NESKUTOČNE štval! Také drzé a namyslené hovädo som už dlho nevidela. Miestami som mala chuť vojsť do knihy a tak mu nakopať riť, že by si týždeň nesadol. A na mieste Cassie by som mu jednu struhla spakruky po papuli a vykašlala sa na celú spoluprácu, aj keby to bol môj celoživotný sen.

Ale aby som zase len nekydala... 

Páčilo sa mi, že z nej chcel, aj keď miestami násilne, vydolovať viac. Chcel v nej prebudiť tú spiacu sopku, ktorá tak dlho čakala na svoju explóziu, ako keď panna čaká na sex po svadbe (bez urážky). Čím ďalej, tým viac sa mi páčila jeho drsnosť, tajomnosť, to ako život držal doslova za gule a nepýtal si povolenie, proste si vzal po čom túžil. Viedol dvojitý život, ktorý často vedieme aj my obyčajní smrteľníci, ktorí čítame túto alebo podobné knihy. Možno aj preto mi kniha tak veľmi prirástla k duši.

Malé svetlo na konci tunela, ale vlak to nie je...

Aj keď to bolo najväčšie knižné hovädo, o akom som kedy čítala, zamilovala som si ho. Kdesi hlboko, hlbšie než v jeho trenkách a ponožkách dokopy, som videla to svetielko dobra, tú maličkú kvapku medu, ktorá by dokázala zmierniť chuť aj toho najkyslejšieho citróna. Harry alias Habibi nebol len hora dobre mršných svalov, sexuchtivej mysle, vtáka a prstov, pre ktoré by sa dalo revať rozkošou aj 12 hodín denne. On bol viac. A to sa mi páčilo.

Habibi drogy, nech sa páči...

Frustrácia, hnev, nadržanosť, beznádej, láska, ba dokonca plač. Pocitov, ktoré mnou kmásali počas čítania tejto knihy by bolo neúrekom. Nápad, že si túto tučiknižku (akože sorry, ale 425 strán pre človeka, ktorý číta tak maximálne 300s. a aj to s veľkým sebazaprením, je podľa mňa nadľudský výkon) prečítam vznikol pri spoločnom čítaní s mojou kamkou Majkou. Samozrejme, ja vždy musím byť originál, a preto z určeného týždňa čítania bol doslova neverending story. Aj napriek tomu, že ma knižka chytila ako potajme občas chytal Harry Cassie za bujaré (podľa môjho korektora Mareka sa tam viac hodí bujné) poprsie, nevedela som sa jej nabažiť naraz. Bolo potrebné dávkovať si ju v menších dávkach, aby som sa náhodou neprešnupala týmto kvalitným „habibi koksom“.


A posolstvo na záver...

Po čerstvom prečítaní sa cítim nabažená všetkými esenciami príbehu, no zároveň si musím ísť zmyť z tváre rozmazanú riasenku. Aj napriek tomu, že to nebola romanca, z ktorej by som grcala kocky cukru, dojalo ma to. Lebo viete čo? Nie je podstatné, čo sa vám v živote stane, ale to, ako sa k tomu postavíte a či sa dokážete pozviechať z toho temného dna svojej zatuchnutej duše. Či dokážete nájsť ten kúsok dúhy za oblakom plnom búrok. Harry a Cassie to dokázali. Dokážeš to aj ty?

A na záver... Ďakujem, autorke Baji Dolce, že napísala tak silnú knihu! Bolo mi cťou ju čítať a revať pri nej. Amen! 

Hodnotenie: 💜💜💜💜💜








Komentáre