RECENZIA: Zakázané ovocie chutí najlepšie alebo ako vyprášiť muža z lásky a predsa si zachovať svoju tvár!

Muž: „Drahá, budeme dnes klepať rezne?“ 

Ja: „Nieee...“ 

Dobre ste počuli. Dnes sa nijaké zarezávanie jahniat nebude konať. Dokonca ani gule nikomu nebudeme grilovať tak ako naposledy Tiborovi. (Ak netušíte o čom hovorím, prečítajte si predchádzajúcu recenziu.) Ale naspäť k podstatnému. Na začiatok musím povedať, že „ACH BOŽE, CHCEM VIAC!“ A teraz k emočnému vyliatiu, ktoré je pri mojich „recenziách“ na dennom poriadku.

Predstavte si, že bývalý vašej naj kamky je taký samec, že vaše nohavičky v jeho blízkosti podpisujú poslednú vôľu, aby mohli byť stiahnuté práve jeho statnými pažami a odhodené do kúta ako posledná špinavá bielizeň. Niečo na štýl tých reklám, kde mužovi steká po hrudi kvapka potu po tvrdom, a keď hovorím, tak NAOZAJ tvrdom tréningu. Chcete sa ho dotýkať aj napriek tomu, že zjavne bude zapáchať ako spotené prasa. Gaťky už povoľujú, potrebujete, aby vám ich niekto podržal (alebo dal konečne dole) a nikto to neurobí tak ako práve ON. Už ste aspoň trošku v obraze? Ak áno, pokračujeme.

Chceli by ste ho vyprášiť ako nebohého, ale je to iná liga, zakázané ovocie, babkin horúci koláč, ktorého keď sa dotknete, dá vám po prstoch a škaredo na vás zazrie. Ale najmä je to BÝVALÝ vašej naj kamky. Ale vy túžite, nedokážete to viac potláčať, najmä nie, ak je tak blízko vás a dlhšie než sekundu sleduje vaše šťavnaté, žiaduce a nadržané pery.

Emočná hra vášho podvedomia vás trápi čoraz viac, neviete ako vyjsť z tejto zložitej situácie a pritom je to také jednoduché. Chcete vedieť ako sa to dá vyriešiť tak, aby bol aj vlk sýty aj ovca celá? :D Alebo ako to ja hovorím, aby ťa nešteklil rozkrok a predsa si nepodviedla drahého. (Nehovorím to, práve som si to vymyslela.) Žiaľ, odpoveď sa dozviete až pri čítaní knihy. Lebo spoilerov už bolo dosť a nechcem za to raz zhorieť v knižnom pekle, kde ma budú biť knihami po hlave a trhať mi pred očami moje obľúbené knihy pekne pomaličky, až kým mi neprepne v bedni úplne.

Pri prvej časti zo série Texting, Láska cez správy, som mala strašné stavy. To boli emočné návaly, smiech, plač, depka, nostalgia...všetko dokopy a znásobené miliónom. Pri tejto druhej časti to už bolo o kúsoček lepšie s mojou psychikou, už som to lepšie dávala. Čo som si však všimla, obidve knižky sú písané akoby podľa rovnakej šablóny. Všetko je vynikajúce tak cca ¾ knižky a potom sa stane nejaká donebavolajúca udalosť, ktorá takmer všetko zničí. ALE obidve sú mega brutálne fuuuu a feelujem ich ako dnešné deti preciťujú Labkovú patrolu. V reči našich predkov a v skratke – Prečítajte si obidve knižky, stoja za to!


Hodnotenie: 💜💜💜💜💜

Komentáre