VERŠOVANÁ RECENZIA: Horkosladké esencie - Baja Dolce

 Horkosladké esencie 💘


Čučoriedková chuť na perách,
ten pravý stojí už pri dverách.
Skaza a prekliatie pominú,
nezhody medzi rodmi sa rozplynú.
💜
Od začiatku však treba začať,
no mohla som toľko plakať?!
Jemný, krehký cit spečatený bozkom,
aj keď miestami to bolo ako udreté rožkom.
💜
Belasé oči ma prenasledovali deň-noc,
kým som nedočítala, nebola mi pomoc.
Pripomenulo mi to moje prvé lásky,
po ktorých mi zostali už len na čele vrásky.
💜
Zabudnite na tesné trenky a tlaky,
Habibi sa však ukázal, až mi praskli traky.
Prepojené diela Baja proste zabila,
ani rúškom tajomstva ich nezakryla.
💜
Takú lásku, akú mala Linda s Dankom,
prirovnám k bielemu jogurtu, keď doň dám Granko.
Je to nebíčko v papuľke a v duši,
ako keď sa prvýkrát zaľúbiš až po uši.
💜
Obálka mi zmysel dala,
až keď som knižku dočítala.
O to viac súdim s čistou mysľou,
neodvrhni žiadnu knihu s tvárou kyslou,
najmä ak sa ti nezdá obrázok titulný,
lebo možno skrýva príbeh pre teba osudný.
💜
Za e-knižku ďakujem autorke veľmi moc, 
čítala by som to dookola aj celú noc. 
💜



Komentáre