VERŠOVANÁ RECENZIA: Malé jablko - Katarína Hybenová

🍏🍎
Dve právničky a skúška desná,
v tejto recenzii budem presná.
Prvá polka bola výzvou strašnou,
ako keď som išla cestou prašnou.

🍏🍎 
Toto nie je moja šálka čaju,
kniha ani k aprílu, ani k máju.
Beletriu nečítam, som skôr na iné,
erotika či kriminálky krvavé a divé.

🍏🍎 
Túto knihu som mala v rámci štafety u milej baby,
často som ju chcela nechať tak a nelámať už ľady.
 
🍏🍎
Ale prišiel zlom drsný,
zabil by to aj môj krstný.
Kniha mala zrazu grády a lietalo perie,
životu sa nič nenaučí ten, čo sa neožerie.

🍏🍎 
K tomu troška koksu a trávy,
a hneď sa jazyku lepšie vraví.
Rozchody vždy boli a vždy budú,
či skúsiš ezoterično a či voodoo.

🍏🍎 
Pre jedného chlapa nemusíš roniť slzy.
Veď preboha! Maskara sa ti skazí...
Podpora priateľov a silné putá,
sú tu aj keď si totálne požutá.
 
🍏🍎
A víza? Kašľať na ne, veď to sa nejako spraví,
pomôže ti ženská alebo henten muž, čo sa ti zdraví.
Girl in Bushwick predsa žije,
kávičku neustále len pije.

🍏🍎 
Malé jablko a iné ovocie skáče,
potom v kúte kvôli hejtu plače.
Načo sa dievča pletieš do niečoho, čo dušu nemá,
radšej si hľaď svojho blogu a prídu aj úspešné mená.

🍏🍎 
Na záver, aby som sa dlho neopúšťala,
rada by som sa Ivke poďakovala.
Že som mohla čítať tento druh knihy,
zanechala vo mne hlboké ryhy.

🍏🍎 
Autorke tlieskam a výskam zároveň,
táto kniha mala literárnu úroveň.
Odporúčať ju budem, keď príde niekto zlatý,
poradím a vysvetlím, že toto sa čítať oplatí.

🍏🍎




Komentáre