VERŠOVANÁ RECENZIA: 7 dôkazov, že ťa skutočne miluje - Katarína Pivarčiová

💚💜

Čiernovláska, čo topánky chce zdrať na disco,

a mladý muž, ktorý sa k nej dostal príliš blízko. 

💚💜
Bolo to spontánne ako Granko v mlieku,
keď si nedáš pozor, niet viac lieku.
Jedna noc všetko zmení náhle,
to je tak, keď telo túžbou prahne. 

💚💜
Malý omyl, avšak láska veľká ako svet,
z tejto situácie nie je cesty späť. 

💚💜
Príbeh ma chytil a držal za imaginárne gule,
hádky a nezhody ma pichali ako včiel plné úle.
Bolo to opäť niečo iné, než sa deje okolo mňa,
Ako keď sa prebudíš do začarovaného sna. 

💚💜
Ona 34 a on ledva dvadsiatku prekročil,
ale zato v posteli s ňou poriadne zatočil.

💚💜
Z nevyspelého decka sa stal muž,
ktorý vie, čo sa patrí a snaží sa už.
Malý uzlík radosti uzavrel príbeh krásny,
baby nerobte si zbytočne vrásky.
Ten pravý príde a budete plné lásky,
Verte mi, aj kebyže padajú lepiace pásky! 

💚💜
Štafetu som si užila, bola to pecka,
srdce mi kypí a páli ako piecka.
Posledná strana slzu vyhnala,
takmer som sa emóciám poddala. 

💚💜
Vyhrotilo to vo mne veľa otázok:
Či láska je iba pekný knižný obrázok,
alebo skutočne to môže aj takto byť,
že muž ti prinesie raňajky a kvety a chce s tebou navždy žiť. 

💚💜



Komentáre