VERŠOVANÁ RECENZIA: Na jedné vlně - Jenn Bennett

Tiekla mi slinka dlhá,
tekutina, čo do sveta sa vrhá,
zasnený pohľad a k tomu trošku červene,
na knihu pozerám ako na zjavenie. 😱

Začiatok nebol zlý, len trošku adrenalínu mi chýbalo,
inak to bolo chutné aj kútiky úst mi ohýbalo. 😄

Dievča ponorené do snov o princovi z netu,
pozerala do správ ako z tripu z nejakého fetu.
Ja som sa musela rovnako dívať,
keď som pri čítaní začala snívať. 😴

Tento príbeh vás chytí za gule,
budete ich mať ako čučoriedkové bobule.
Vystískaná duša a napätie v hlave,
zasmeješ sa pri prvotnej Baileyinej snahe,
zbaliť chudáka chlapca na sladké reči,
no jeho orientácia sa jej vzprieči.🤣

K tomu drzý sviňuch z práce spoza DVD žmúri,
Bailey sama na seba nahlas i potichu zúri.
Avšak zážitok si užijú obaja ako sa patrí,
kdesi až do výšky idú, ďalej možno než sú Tatry. ⛰️

Kvíz a letmé dotyky,
kašlime na chvíľu na zvyky.
Láska je to ako hrom,
kým nezaznie povestný rozchodový zvon.
Dievča nechápe, chalan sa trápi,
čas už však nikto naspäť nevráti. 💔

Nakoniec to však dopadne lepšie než sa zdá,
ľúbiš ho? však aj on teba rád má.
Dávam päť z piatich najmä preto,
že mi táto romanca spríjemnila konca leto. 😍





Komentáre