VERŠOVANÁ RECENZIA: Všetko, čo nechcem – Eva Hrašková

💧💧

Jedno zaucho a za ním letí druhé,

Ani slovko nezaznie, ani prepáč strohé,

Kopanec do rebier a spŕška nadávok,

Ešte kričíš, dostaneš poriadny prídavok.

💧💧 

Život s tyranom, ticho mlčíš,

Dve čiarky a s trasúcim hlasom bežíš,

Potvrdí sa to, čomu nechceš veriť,

To nepochopíš, to musíš zažiť.

💧💧 

Necháš si ten uzlík maličký,

Či odvrhneš ho ako iné mamičky?

Bojíš sa až ti preskakuje hlas,

Nevieš ako pretrhnúť materinský vlas.

Uzlík dýcha, pláva, žije,

Na tento svet sa pomaličky bije.

 💧💧

Na druhej strane žena zronená,

Kiežby ona bola požehnaná,

Trápi sa, no nervy žere zároveň,

Ale kto by ju nepoľutoval je pod jej úroveň.

Chudák chlap, čo s ňou býva,

Tíško si svoj sen v perinke sníva,

Ona však ani počuť o ňom nechce,

Nechá ho samého a pribuchne za sebou dverce.

 💧💧

Ale čo to, mamka hlavnej hrdinky si užíva,

Žeby ďalšiu mladosť s milencom práve prežíva?

Bolí ma jej zavrhnutie dcéry vlastnej,

Keď sa rúti do budúcnosti nie veľmi krásnej.

 💧💧

Potom je tu chlap menom Karol,

Pozor ale, ten by ti s chlapom rád zahol,

Ale sám nevie, čo vlastne chce,

Nemôže predsa viesť životné cesty dve,

Je to zlatíčko a poklad zároveň,

Chlap na mieste, má aj istú úroveň,

Najlepší kamoš a wellness spoločník,

Avšak aj obrovský sexuálny záletník.

 💧💧

Nejdem však viacej spoilovať dej,

Bolo to však silné, to vám poviem, hej

Malo to emócie a revala som ako ďalšie baby,

Hovoríš si, aby sa to nestalo mne, len aby...

 💧💧

Podobné knihy nevyhľadávam často,

Je to pre mňa náročne emočné sústo,

Avšak neľutujem, že som ju čítala,

Zase som si knižný obzor trochu rozvíjala,

Ďakujem, že som sa štafety mohla zúčastniť,

A teraz sa idem do periny radšej skryť.

💧💧



Komentáre