VERŠOVANÁ RECENZIA: Nedám Ti (vedieť) - Teagan Hunter

🕸Monty:
Ukáž mi svojho pytóna a ja ti (Ne)dám vedieť, že zo mňa potečie krv. 🎈

🕸Robbie:
Dravý Pytón a umývadlo drsné,
cítime, že je nám tu akosi tesne.
Tlačím sa k tebe a prsty blúdia krajinou,
zase to začína, no bude tou jedinou? 🤔

Vlhkosť a pot až niekde za ušami,
škoda, že sme boli vyrušení.
Dal by som ťa, žeby si zjapala ódy,
dobré dievčatká už vyšli z módy. 😋

Načmárané číslo, začína story,
ešte teraz cítim tvoje prsné dvory. 😅
Zhúžvaná koža na prstoch a tichý vzlyk,
naozaj nám ide iba o bohapustý styk?

Následky a dojmy miešajú skutočnosti jasné,
to čo so mnou robíš je tak krásne.
Synček a bývalá v pohode,
nenechám nič divnej náhode.
Šup sem a šup tam,
dobre si ťa vychutnám. 😝

🕸Monty:
Drsňák a buran strašný,
no zároveň je tak zvláštny.
Nemám strach, že ma zabije niekde v kúte,
však bol milý a áno boli v tom aj chute. 😈

Čo som to preboha urobila,
čo som rozum načisto potratila?
Rozťahovať gaťky a trhať blany,
deti, vy povinne preskočte tieto strany! 🤯

Som rebel a ani neviem o tom,
nikdy som...ale vieš čo, možno až potom.
Nechám si to pre seba aspoň chvíľku,
ten chlap vyvoláva vo mne poriadnu mýlku.😵‍💫

Červená som stále, čo naňho myslím,
je jedno či usmiateho alebo s výrazom kyslým.
Dostal sa mi hlbšie než by žena môjho postavenia chcela,
ty kokos, vieš koľko nocí som kvôli nemu bdela?? 😴

🕸BukKuk:
Kniha ma chytila za gule i cecky,
kvôli pokračovaniu sa naučím aj grécky!
Malo to šťavu, sex i romantiku sladkú,
zápletku aj trošku vratkú. 😆

Cítite aj vy občas vlhkosť bytia a závraty?
To sú tie knižné erotišn odplaty.
Nám ženám je súdené čítať tieto knihy,
zanechajú v nás, ako táto, hlboké ryhy. 😍

Skĺznu nám nielen ruky, ale aj slza malá,
lebo čo?? Táto kniha za to proste stála!
Nechcela som to dočítať, lebo páčilo sa mi to veľmi,
už sa teraz teším na Ešte šancu daj mi. 📚💜




Komentáre