VERŠOVANÁ RECENZIA: Temný výdych - Kristína Ježovičová/ Eva Hrašková

 🩸

Krvavý začiatok a krvavý koniec,
zazvoní v príbehu povestný šťastný zvonec?
🩸
Mráz mi behal po chrbte a iných častiach tela,
podozrivých bolo zrazu akosi veľa.
Odložený prípad a neodbytná ženská,
čo doma so všetkým zbesilo trieska.
🩸
Muž čisté nechápačky,
no nedáš takému hneď kopačky?
Pohľadný vyšetrovateľ ukradne ti dušu i svet,
pomôže ti nájsť povestný posmrtný kvet ?
🩸
Príbeh ma držal za pačesy i golier košele,
nepustil ma ani spať do mojej postele.
🩸
Čítala som ako divá, oči mi zahmlil strach,
kto do pekla je ten šibnutý vrah ?
Kyselina ako z roku päť,
no videl toto snáď svet?
Prešpekulovaná zápletka ma držala do konca,
dožila som sa aj toho tajomného zvonca.
🩸
Príbeh písali dve autorky známe,
no koľkože hviezdičiek im za to dáme ?
Mne sa to páčilo a preto dávam počet všetkým známy,
dobre ste to zbúchali milé dámy.
🩸



Komentáre