VERŠOVANÁ RECENZIA: MIRA - Nina Protušová

Vraj som mala šťastie a anjeli stáli pri mne,

že som sa namiesto svetla potácala v tme. 😐


No ja viem, čo som videla!

Bolo tam biele svetlo...

potom zrazu akoby sa niečo preplo,

a stratila som všetko okrem môjho anjela. 😇


Peter či Rado?

Akú úlohu v tom zohrala Táňa?

Možno sa to už stať malo.

Počkať, kto mi to stále vyzváňa...?

Podivín akýsi odomňa žobre pozornosť,

ja so strachom sa potácam hmlistým dňom,

spochybňovať chcú nielen môj rozum, ale aj osobnosť,

kiežby som prepadla spomienkovým snom. 😴


Poďme pekne od začiatku,

myslela som si, že to bude o čarovnom prútiku,

že Mira je psycho čarodejnica a všetci jej klamú,

a že sa všetko zmení, ak sa isté veci stanú.

No ono to neprišlo. 🤣 


Začínate čítať, poviete si: taká stereotypná pohoda,

no po pár stranách máte v hlave: to nebola náhoda!

Že ste vzali do rúk práve túto knihu,

aj keď ste mali na poličke aj inú. 📚 


Pomaličky sa to rozbehlo,

malo to jemné grády,

no kto klame a kto hovorí pravdu?

Nevedela som si rady. 🤯


Taký crush som chytila na Rada,

že jedno zle slovo by povedal,

takú imaginárnu facku by som mu dala,

že by sa zo zeme nepozbieral. 😅


Rodina Poliakovcov a Mirina mama, 

to boli hroty, skoky a prekvapenia,

medzi nimi nečakaj čajové posedenia,

iba smutné tajomstvo. 🫥


Ak by som hodnotila v hrošíkoch,

dala by som z fleku 5 z 5 do košíkov.

Mira ma zaujala a preto robím tento krok,

objednala som si vlastnú knihu, a isto príde ešte tento rok. 🤩


Ďakujem za štafetu, bola to jazda,

bola niečím iná, nebola ako každá, 

hlavne asi preto, že som bola v nej prvá,

a to sa nestáva, lebo mne to vždy trvá. 😋


Nina dala si to na pani,

čitatelia sú ti isto plne oddaní.❤️👀⭐️

Teším sa na ďalšiu knihu,

isto zanechá vo mne ďalšiu ryhu. 😋




Komentáre