VERŠOVANÁ RECENZIA: Krásy a zvieratá - Soman Chainani

Krásy a Zvieratá : Peter Pan 


Ty si dal môjmu srdcu svetlo,

rozžiaril si všetky zákutia sveta,

zabudnime na Petra Pana,

iba pri tebe moja duša lieta.


Pri tebe cítim nepoznané,

vášňou som poznačená,

Petrove srdce je ohlodané,

do teba som skutočne zaľúbená.


Zniesol by si mi nebo za bozk jediný,

nedbáš na svoje pirátske poslanie,

aj ty sa chceš cítiť predsa ľúbený,

v tichu znie naše tajné vyznanie.


Aj napriek tomu, že naše dlane nesmú byť spojené,

vraciaš sa ku mne tak často, ako to len ide,

kiežby boli naše svety viac prepojené,

no verím, že raz ešte náš čas príde.



Krásy a zvieratá - Krátka recenzia 


Ako spoznáte dobrú knihu?

Že už nechcete v rukách držať inú.

Krásy a zvieratá sú nebezpečné príbehy,

potrebujete k nim veľký kus odvahy.


Nebudete chápať, čo sa deje,

keď vkročí vlk, och zle je!

Červená čiapočka však nie je hocijaká slabota,

poľahky prekabáti zviera a strčí ho do potoka. 


Ak hľadáte niečo milé a zároveň iné,

nájdete tu všetko, príbehy zlaté, ale aj divé. 

Dala by som 5 hviezdiciek, no musím dať šesť,

pretože táto kniha mala všetko, lásku i lesť.





Komentáre